UNIVERZITET U BIHAĆU
PEDAGOŠKI FAKULTET
Datum: 07.01.2016. godine
Na osnovu članova 104. i 154. Statuta Univerziteta u Bihaću, a u vezi sa Odlukom Senata Univerziteta u Bihaću, broj: 06-3812/2012 0d 14.09.2012. godine, i Odluke Nastavno-naučnog vijeća, broj: 0203-1826-22/12 od 12.10.2012. godine, Pedagoški fakultet Univerziteta u Bihaću raspisuje:
KONKURS/NATJEČAJ
za upis studenata u I (prvu) godinu II (drugog) ciklusa studija
na Pedagoškom fakultetu Univerziteta u Bihaću
Plan upisa u I (prvu) godinu II (drugog) ciklusa studija
Studijski odsjek | Broj kandidata |
Odsjek za bosanski jezik i književnost | 20 |
Odsjek za Njemački jezik i književnost | 20 |
Odsjek za matematiku-fiziku, smjer matematika-informatika | 20 |
Odsjek za razrednu nastavu | 20 |
Odsjek za predškolski odgoj | 20 |
Odsjek za tjelesni odgoj i sport | 20 |
Odsjek za engleski jezik i književnost | 20 |
Uslovi: Završen I ciklus studija u struci sa ostvarenih 240 ECTS bodova ili završen VII stepen po starom nastavnom planu i programu.
Prijavljivanje na konkurs: Kandidati su uz prijavu na konkurs/natječaj i biografiju (CV) obavezni dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije ne starije od šest mjeseci):
- Fakultetska diploma (nostrificirana diploma, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine,
- Uvjerenje o prosjeku ocjena tokom studija sa pregledom svih predmeta i ocjena,
- Izvod iz matične knjige rođenih
- Uvjerenje o državljanstvu.
Oglašavanje i rok dostavljanja prijava: Prijavu na konkurs/natječaj, odnosno sve tražene dokumente dostaviti u roku od 15 (petnaest dana) od dana objavljivanja, putem pošte preporučeno na adresu:
UNIVERZITET U BIHAĆU
PEDAGOŠKI FAKULTET BIHAĆ
Žegar, Ul. Luke Marjanovića bb
77000 Bihać
sa naznakom:
“Prijava na konkurs za upis u I (prvu) godinu II (drugog) ciklusa studija”
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.
UNIVERZITET U BIHAĆU PEDAGOŠKI FAKULTET Dekan Dr.sc. Nijaz Skender, red. prof. |